Empeza o último mes deste curso escolar tan distinto a outros anos. Veña, con forza, e a polas actividades!

L. GALEGA: Lectura dun texto narrativo e despois as actividades de comprensión (174, 175 e 176). Faremos unha lectura dun conto "Un achado inesperado" onde nos relata como os protagonistas desta historia van de viaxe a Turquía e como o señor García atopa obxectos antigos.

L. CASTELLANA: Vamos a responder en el cuaderno a las preguntas con los puntos verdes de la página 172, después de observar la imagen, claro. Después haremos el 1, 2 , 3 (como hay que escribir una historia, puedes ir haciéndolo a lo largo de la semana, con tranquilidad) y 4 de la siguiente página (173). Algunos puedes hacerlos directamente en el libro.Para descubrir el tesoro en el número 2 puedes escuchar el audio en el aula virtual o leerlo aquí: directamente:
"-Buenas tardes Lorena. ¿Qué les puedes contar a los espectadores sobre el tesoro que busca la famosa aventurera Irina Pons?
![]() |
Valeria |

1ª Pista: No es la torre más alta.
2ª Pista: La torre no está en ruinas.
3ª Pista: En la torre no hay ningún nido.
4ª pista: La torre tiene 2 ventanas.
Esto es todo por el momento. Lorena Sánchez informando desde Timpayu para el Canal ABC."
![]() |
Noa |
![]() |
Nerea |
![]() |
Anxo |
![]() |
Roberto |
![]() |
Anxo |
SOCIAIS: Traballaremos a "Orientación espacial" nas páxinas 94 e 95. Xa que para orientarnos necesitamos ter algúns puntos de referencia, que son os puntos cardinais (norte, sur, leste e oeste) tendo en conta que ao comprobar a posición do Sol debemos saber que sae polo leste e se oculta polo oeste e tamén podemos utilizar un compás (non se di brúxula) que sempre sinala ao norte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario