MATEMÁTICAS: Vamos a facer en matemáticas algo que normalmente os gusta. "Los gráficos de barras". Fijaos bien en el primer gráfico para responder y completar la tabla. En el segundo ejercicio hay que observar la tabla antes para responder a las preguntas, y para poder hacer después el tercer ejercicio donde hay que dibujar el gráfico (usa 2 colores) con los datos de la tabla anterior (190 y 191).
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCyotp6BTfzuIrAhfESxS2pzJ3Rn-hXYmJMSMp3P3Voj39vGoIdFzSbfyEEl8W_uR01eK0kkqrblUWXNhRO9_VmA6xSzFwXnt6hmyotM_JcX3gafDXL5a19o4hReFHaZawjoY4p1k2JSs/s320/esp.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEix7vP9X4zYu5ZnQ6giKfgVq9nwD-qClX5tnnZTCNjLwX1nkTJK3U5RBpqqoAMQyvKggdPep4rQzhps5xignrDzWlSyEjNGqo87xJyxP5wACUTiYCX_qgcMjZXdgmHdL_SlvL49ITUaK28/s320/espa.png)
Aquí tes un xogo para ver se controlas ben o uso de G ou J. É un pouco difícil xa que é para 3º ou 4º. Pero podes intentar ir superando fases. Clica enriba da imaxe. Veña! Atrévete!
L.GALEGA: Páxinas azuis. Saber facer. "Etiquetar obxectos dun catálogo"(180 e 181).Hai unha variedade de catálogos; pode haber de mobles, xoguetes, electrodomésticos, libros...
Neste caso temos un catálogo de obxectos antigos que hai nunha exposición. Normalmente, os obxectos que atopan os arqueólogos van parar a un museo, onde están ben conservados e non hai perigo de que os rouben, de que rompan ou de que se perdan ou deterioren por culpa das condicións atmosféricas; unha vez alí, e para que os visitantes do museo teñan información completa sobre eses obxectos, inclúense nun catálogo.O número 5 non é necesario facelo.
NATURAIS: "As máquinas". As máquinas facilitan o traballo das persoas, e cada máquina ou ferramenta ten unha función distinta.
Observar a lámina inicial (98) e facer despois a lectura. Temos unha palabra para aprender (guindastre=máquina para levantar, suxeitar e arrastrar cargas pesadas). Despois toca a 99 "Que sabemos".
No hay comentarios:
Publicar un comentario