Imos traballar L. GALEGA coa lectura do libro "O ladrón de soños". Continuaremos lendo desde a páxina 22 ata a 33. Despois tes que facer un pequeno resumo desas páxinas e escribilo no caderno de lecturas. O resumo será noutra páxina distinta á que utilizaches onte, loxicamente. Cando acabes o resumo fas un debuxo do que escribiches (podes copialo do libro) se tes sitio debaixo e se non tes espacio na seguinte páxina.
MATEMÁTICAS: Haremos actividades de repaso de la unidad. (164 y 165). Pero ten en cuenta lo siguiente, así que lee con atención lo que pone: Hacemos el 1 y 2. El 3 y el 4 no los hacemos (el 3 solamente si ya sabes esas tablas). En el 5 cambiaremos el número 24 por el 9 para que quede así (En cada clase hay dos radiadores. ¿Cuántos radiadoreshay entre las 9 clases del colegio?). Y finalmente el 6 sí hay que hacerlo también, pero es posible que en tu libro haya un error y ponga el número 7.
También puedes hacer el cálculo mental de la 159 (restar 10, que con restar una decena ya está el resultado).
Valeria |
Un poco de lío ¿verdad?, pero espero que lo hayas entendido.
NATURAIS: Damos un salto de páxinas e nos poñemos nas páxinas 86 e 87. A enerxía. Xa ves que saltamos ás veces páxinas e non pasa nada. Haberá que observar a lámina onde aparece un pai e un fillo mirando unha foto con muíños de vento. Tes que responder no caderno a estas cuestións:
1-Para que serven os muíños que se ven na imaxe?
2-Para que usamos os colectores?
3-Son todos iguais?
4-Para que serve cada un?
Finalmente pasaremos á páxina 87 "Que sabemos".
L. CASTELLANA: Lectura de un texto teatral (ya sabes perfectamente cómo se hace). (162 y 163). Y después toca hacer las actividades de comprensión de la lectura en la 164. Pero recuerda que al empezar una respuesta lo haremos con mayúscula.
En el número 4 fíjate que hay 2 familias de palabras, habrá que separar las que tienen que ver con casa y las que tienen que ver con carta (no sobra ninguna). Recuerda también que al escribir listas de palabras pueden ir todas en minúscula.
No hay comentarios:
Publicar un comentario