5 jun 2020

VENRES. GRÁFICOS DE BARRAS

Xa estamos a venres. Boa fin de semana!

MATEMÁTICAS: Vamos a facer en matemáticas algo que normalmente os gusta. "Los gráficos de barras". Fijaos bien en el primer gráfico para responder y completar la tabla. En el segundo ejercicio hay que observar la tabla antes para responder a las preguntas, y para poder hacer después el tercer ejercicio donde hay que dibujar el gráfico (usa 2 colores) con los datos de la tabla anterior (190 y 191).
Hoxe temos PLÁSTICA. Imos facer espantallos para poñer no xardín, nunha maceta, ou incluso decorando, con material de refugallo. Poño aquí algunhas ideas,pero vós podedes facelo como queirades. Manda algunha foto da túa creación.Toca imaxinación!!!

 





Aquí tes un xogo para ver se controlas ben o uso de G ou J. É un pouco difícil xa que é para 3º ou 4º. Pero podes intentar ir superando fases. Clica enriba da imaxe. Veña! Atrévete!
https://view.genial.ly/5c72d95e5d0e4e575e179e4d/interactive-content-g-o-j
L.GALEGA: Páxinas azuis. Saber facer. "Etiquetar obxectos dun catálogo"(180 e 181).Hai unha variedade de catálogos; pode haber de mobles, xoguetes, electrodomésticos, libros...
Neste caso temos un catálogo de obxectos antigos que hai nunha exposición. Normalmente, os obxectos que atopan os arqueólogos van parar a un museo, onde están ben conservados e non hai perigo de que os rouben, de que rompan ou de que se perdan ou deterioren por culpa das condicións atmosféricas; unha vez alí, e para que os visitantes do museo teñan información completa sobre eses obxectos, inclúense nun catálogo.O número 5 non é necesario facelo.

NATURAIS: "As máquinas". As máquinas facilitan o traballo das persoas, e cada máquina ou ferramenta ten unha función distinta.
Observar a lámina inicial (98) e facer despois a lectura. Temos unha palabra para aprender (guindastre=máquina para levantar, suxeitar e arrastrar cargas pesadas). Despois toca a 99 "Que sabemos".

No hay comentarios:

Publicar un comentario